پاسخ امام مهدی به " الزمان القديم":ای مرد بیا تا حکمت بازگشت مسیح عیسی بن مریم علیه الصلاة و السلام را به تو بیاموزم

جنود الهدى

عضو سایت
کاربرسایت
عضویت
29 July 2018
ارسال ها
11
لایک ها
15
امتیاز
3
#1
الإمام ناصر محمد اليماني
08 - 08 - 1434 هـ
17 - 06 - 2013 مـ

۲۷-خرداد-۱۳۹۲ه.ش.
06:02 صباحاً
ـــــــــــــــــــــــــ
پاسخ امام مهدی به " الزمان القديم":ای مرد بیا تا حکمت بازگشت مسیح عیسی بن مریم علیه الصلاة و السلام را به تو بیاموزم

پاسخ امام مهدی به " الزمان القديم" که چند سال قبل با ما گفتگو کرده بود و بعد از مدتی دوباره بازگشته است...

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله وأئمة الكتاب من أوّلهم إلى خاتمهم محمد رسول الله، يا أيّها الذين آمنوا صلّوا عليه وعليهم جميعاً لا نفرّق بين أحدٍ من رسله ونحن له مسلمون، أمّا بعد..

ای کسی که اسم خود را "الزمن القدیم" گذاشته‌ای؛ با تمام احترامی که برای شما قایل هستم ولی باید بگویم سخنانت حق نیست و راه راست را نشان نمی‌دهد؛ چون کلام خدا را از موضع مورد نظر خدا تحریف می‌کنی. ای مرد از کسانی مباش که خداوند در آیات محکم کتابش در مورد آنان می‌فرماید:

{ يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ } صدق الله العظيم [النساء:46]

{ كلمات را از جاهاى خود برمى‌گردانند،}
پس به حق در برابرت حجت می‌آوریم تا روشن شود تو کلام خدا را از موضع مورد نظرخدا تحریف کرده‌ای. برای مثال تو فتوا می‌دهی که رسول الله مسیح عیسی بن مریم صلی الله علیه و آله وسلم؛ مهدی منتظر است و سپس گمان می‌کنی این فرموده خداوند تعالی در آیات محکم کتابش برهان قاطع فتوای توست و می‌گویی مگر خداوند تعالی نمی‌فرماید:

{ إِذْ قَالَتِ الْمَلآئِكَةُ يَا مَرْيَمُ إِنَّ اللّهَ يُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِّنْهُ اسْمُهُ الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ وَجِيهاً فِي الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِينَ (45) وَيُكَلِّمُ النَّاسَ فِي الْمَهْدِ وَكَهْلاً وَمِنَ الصَّالِحِينَ (46) قَالَتْ رَبِّ أَنَّى يَكُونُ لِي وَلَدٌ وَلَمْ يَمْسَسْنِي بَشَرٌ قَالَ كَذَلِكِ اللّهُ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ إِذَا قَضَى أَمْراً فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُن فَيَكُونُ (47) } صدق الله العظيم [آل عمران]

{هنگامى كه فرشتگان گفتند: «اى مريم، خداوند تو را به كلمه‌اى از جانب خود، كه نامش مسيح، عيسى‌بن‌مريم است مژده مى‌دهد، در حالى كه [او] در دنيا و آخرت آبرومند و از مقربان [درگاه خدا] است.» (۴۵)«و در گهواره و در ميانسالى با مردم سخن مى‌گويد و از صالحان است.» (۴۶) [مريم‌] گفت: «پروردگارا، چگونه مرا فرزندى خواهد بود با آنكه بشرى به من دست نزده است؟» گفت: «چنين است [كار] پروردگار.» خدا هر چه بخواهد مى‌آفريند؛ چون به كارى فرمان دهد، فقط به آن مى‌گويد: «باش»؛ پس مى‌باشد. (۴۷)}
آن گاه "الزمن القدیم" از این آیات به زعم خود چنین برهان آورده و می‌گوید:"برهان قرآنی که نشان می‌دهد مسیح عیسی بن مریم؛ مهدی منتظر است این فرموده خداوند تعالی است:

{ وَيُكَلِّمُ النَّاسَ فِي الْمَهْدِ وَكَهْلاً وَمِنَ الصَّالِحِينَ (46) } صدق الله العظيم.
{«و در گهواره و در ميانسالى با مردم سخن مى‌گويد و از صالحان است.»}

امام مهدی ناصر محمد یمانی د رپاسخ می‌گوید: ای مرد؛ چنین نیست؛ بلکه ملایکه به مریم دختر عمران علیها الصلاة و السلام بشارت می‌دهند:

{ إِنَّ اللّهَ يُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِّنْهُ اسْمُهُ الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ وَجِيهاً فِي الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِينَ (45) وَيُكَلِّمُ النَّاسَ فِي الْمَهْدِ وَكَهْلاً وَمِنَ الصَّالِحِينَ (46) قَالَتْ رَبِّ أَنَّى يَكُونُ لِي وَلَدٌ وَلَمْ يَمْسَسْنِي بَشَرٌ قَالَ كَذَلِكِ اللّهُ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ إِذَا قَضَى أَمْراً فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُن فَيَكُونُ (47) } صدق الله العظيم [آل عمران]

{خداوند تو را به كلمه‌اى از جانب خود، كه نامش مسيح، عيسى‌بن‌مريم است مژده مى‌دهد، در حالى كه [او] در دنيا و آخرت آبرومند و از مقربان [درگاه خدا] است.» (۴۵)«و در گهواره و در ميانسالى با مردم سخن مى‌گويد و از صالحان است.» (۴۶) [مريم‌] گفت: «پروردگارا، چگونه مرا فرزندى خواهد بود با آنكه بشرى به من دست نزده است؟» گفت: «چنين است [كار] پروردگار.» خدا هر چه بخواهد مى‌آفريند؛ چون به كارى فرمان دهد، فقط به آن مى‌گويد: «باش»؛ پس مى‌باشد. (۴۷)}


به خبری که حاوی بشارت ملایکه به سیده مریم عذراء بتول است بنگر؛ آنها به او خبر می‌دهند خداوند با قدرت خود فرزند پسری به او عطا می‌کند که حین ولادتش در گهواره با مردم سخن می‌گوید. بیا تا به حقیقت این خبر نگاهی بیندازیم که آیا اوآن گونه که ملایکه قبل از آفریده شدن مسیح عیسی بن مریم توسط خداوند خبرش را آوردند؛ واقعا در حالی که درگهواره بود با مردم سخن گفت؟ جواب را در آیات محکم کتاب پیدا می‌کنی. خداوند تعالی می‌فرماید:

{ فَأَتَتْ بِهِ قَوْمَهَا تَحْمِلُهُ قَالُوا يَا مَرْيَمُ لَقَدْ جِئْتِ شَيْئًا فَرِيًّا (27) يَا أُخْتَ هَارُونَ مَا كَانَ أَبُوكِ امْرَأَ سَوْءٍ وَمَا كَانَتْ أُمُّكِ بَغِيًّا (28) فَأَشَارَتْ إِلَيْهِ قَالُوا كَيْفَ نُكَلِّمُ مَن كَانَ فِي الْمَهْدِ صَبِيًّا(29) قَالَ إِنِّي عَبْدُ اللَّهِ آتَانِيَ الْكِتَابَ وَجَعَلَنِي نَبِيًّا (30) وَجَعَلَنِي مُبَارَكًا أَيْنَ مَا كُنتُ وَأَوْصَانِي بِالصَّلَاةِ وَالزَّكَاةِ مَا دُمْتُ حَيًّا (31) وَبَرًّا بِوَالِدَتِي وَلَمْ يَجْعَلْنِي جَبَّارًا شَقِيًّا (32) وَالسَّلَامُ عَلَيَّ يَوْمَ وُلِدتُّ وَيَوْمَ أَمُوتُ وَيَوْمَ أُبْعَثُ حَيًّا (33) ذَٰلِكَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ قَوْلَ الْحَقِّ الَّذِي فِيهِ يَمْتَرُونَ (34) مَا كَانَ لِلَّهِ أَن يَتَّخِذَ مِن وَلَدٍ سُبْحَانَهُ إِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُن فَيَكُونُ (35) } صدق الله العظيم [مريم]

{پس [مريم‌] در حالى كه او را در آغوش گرفته بود به نزد قومش آورد. گفتند: «اى مريم، به راستى كار بسيار ناپسندى مرتكب شده‌اى.» (۲۷) اى خواهر هارون، پدرت مرد بدى نبود و مادرت [نيز] بدكاره نبود. (۲۸) [مريم‌] به سوى [عيسى‌] اشاره كرد. گفتند: «چگونه با كسى كه در گهواره [و] كودك است سخن بگوييم؟» (۲۹) [كودك‌] گفت: «منم بنده خدا، به من كتاب داده و مرا پيامبر قرار داده است، (۳۰) و هر جا كه باشم مرا با بركت ساخته، و تا زنده‌ام به نماز و زكات سفارش كرده است، (۳۱) و مرا نسبت به مادرم نيكوكار كرده و زورگو و نافرمانم نگردانيده است، (۳۲) و درود بر من، روزى كه زاده شدم و روزى كه مى‌ميرم و روزى كه زنده برانگيخته مى‌شوم.» (۳۳) اين است [ماجراى‌] عيسى پسر مريم، [همان‌] گفتار درستى كه در آن شك مى‌كنند. (۳۴) خدا را نسزد كه فرزندى برگيرد. منزّه است او؛ چون كارى را اراده كند، همين قدر به آن مى‌گويد: «موجود شو»، پس بى‌درنگ موجود مى‌شود. (۳۵)}
مقصود خداوند از فرموده‌اش:

{ وَيُكَلِّمُ النَّاسَ فِي الْمَهْدِ (46) }

{«و در گهواره با مردم سخن مى‌گوید}
چیست و این چگونه است؟ یعنی او در حالی که کودک و در گهواره است با مردم سخن می‌گوید و برای همین مریم به او اشاره می‌کند تا درحالی که در گهواره است از او سؤآل شود. برای همین مردم از او می‌پرسند:

{ كَيْفَ نُكَلِّمُ مَن كَانَ فِي الْمَهْدِ صَبِيًّا (29) }صدق الله العظيم [مريم]

{چگونه با كسى كه در گهواره [و] كودك است سخن بگوييم؟}
برای این است که ملایکه به مریم علیها الصلاة و السلا خبر داده بودند او درگهواره با مردم سخن می‌گوید و این امر قبلا در بشارتی که به مریم داده بودند آمده است:

{ إِنَّ اللّهَ يُبَشِّرُكِ بِكَلِمَةٍ مِّنْهُ اسْمُهُ الْمَسِيحُ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ وَجِيهاً فِي الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَمِنَ الْمُقَرَّبِينَ (45) وَيُكَلِّمُ النَّاسَ فِي الْمَهْدِ وَكَهْلاً وَمِنَ الصَّالِحِينَ (46) } صدق الله العظيم [مريم]

{خداوند تو را به كلمه‌اى از جانب خود، كه نامش مسيح، عيسى‌بن‌مريم است مژده مى‌دهد، در حالى كه [او] در دنيا و آخرت آبرومند و از مقربان [درگاه خدا] است.» (۴۵)«و در گهواره و در ميانسالى با مردم سخن مى‌گويد و از صالحان است.» (۴۶) }
و اما بشارت دیگر این است که مسیح عیسی بن مریم بازخواهد گشت و خداوند او را از تابوت سکینه برمی‌انگیزد تا در میان‌سالی یعنی در سنین میانی عمرش با مردم سخن بگوید. سخن گفتن او در میان سالی معجزه نیست؛ بلکه معجزه‌ی زنده شده جسدش است که در آن روز در حالی که میان سالی است با مردم سخن می‌گوید. برانگیخته شدن جسد او در تابوت سکینه و سخن گفتنش در میان سالی در حالی که از صالحان پیرو امام مهدی است؛ نشانه و آیت خداست؛ چون آخرین نبی و رسول خدا محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است. پس عزیزمن از جاهلان مباش. از کسانی مباش که ندانسته به خدا نسبت می‌دهند. این عمل شیطان است که مردم را به کار سوء و فحشاء و ندانسته به خدا نسبت دادن ترغیب می‌کند.
ای مرد تو با امام مهدی منتظرناصر محمد یمانی محاجه می‌کنی و منتظر یعنی مردم در انتظار او هستند تا خداوند او را به سوی آنان بفرستد تا در حالی که از راه راست منحرف شده‌اند؛ ایشان را به صراط مستقیم هدایت کند. منظور این نیست که او منظر ( = نگاه داشته شده ) باشد و خدا اورا در موعدی قبل از زمان برانگیخته شدنش آفریده واز منظرین ( = در انتظار ) باشد؛ به هیچ وجه. بلکه مؤمنان در انتظار او هستند تا در زمان مقدر شده در کتاب مسطور برانگیخته شود. اگر زیر حرف "ظ" کسره بود(منتظِر) می‌گفتیم او در انتظار است تا برانگیخته شود ولی نامش مهدیمنتظَر است یعنی مؤمنان در انتظار برانگیخته شدنش هستند.
ای مرد؛ به خداوندی که خدایی جزاو نیست قسم تو از کسانی هستی که بدون این که بدانند چیزی به حق از جانب خداست یا نه؛ آن را به او نسبت می‌دهند و اگربگویم فلانی درمورد این فتوا که می‌گویی مهدی منتظر همان مسیح عیسی بن مریم است قسم بخور؛قسم نخورده و می گفتی: الله اعلم. این اجتهاد من است اگر درست گفته باشم از خداست و اگر خطا کرده باش از من و شیطان است. پس می‌گوییم: بله از تو و شیطان است؛ وقتی در پیشگاه خدا قرار بگیری، با فتوایی که خدا نداده چه کار خواهی کرد؟ این نسبت دروغ به خدا دادن است. مگر خداوند شما را از این که ندانسته به او نسبت دهید و تا مطمین نشده‌اید چیزی بدون شک و تردید و به حق از سوی رب العالمین است آن را به وی نسبت ندهید منع نفرموده است؟
عزیز من؛ ازپاسخی که امام مهدی به حق به تو می‌دهد آزرده مشو؛ اگر واقعا از متقیان هستی،غرور و تعصب تو را به گناه نکشاند و اعتراف کن که اشتباه کرده‌ای. کارت عجیب است تو این را قبول داری و اعتراف می‌کنی که خداوند امام مهدی را امام و پیشوای مسیح عیسی بن مریم قرار داده و سپس می‌گویی مهدی منتظر همان مسیح عیسی بن مریم است!! ای مرد؛ تقدیر خداوند در بازگشت مسیح عیسی بن مریم علیه الصلاة و السلام این نیست که مسلمانان را بعد از این که به گمراهی کشیده شدند؛ هدایت کند؛ چگونه ممکن است چنین باشد در حالی که خداوند امام مهدی را قبل از او برای هدایت مردم به صراط مستقیم برمی‌انگیزد؟ خداوند امام مهدی را امام مسلمانان و امام مسیح عیسی بن مریم و امام تمام مردم قرار داده است.

ای مرد بیا تا حکمت بازگشت مسیح عیسی بن مریم علیه الصلاة و السلام را به توبیاموزم.

حکمت بازگشت او این است که خدا می‌داند سرسخت ترین دشمنان خدا و رسولانش؛ شیطان است و به شکل انسان در برابر بشریت ظاهر خواهد شد و به آنان می‌گوید که مسیح عیسی بن مریم و پروردگار عالمیان است! در حالی که چنین نیست و برای همین مسیح کذاب نامیده می‌شود؛ چون مسیح عیسی بن مریم واقعی و حق نیست. سزاوار و شایسته مسیح عیسی بن مریم نیست که سخنی را سزاوار او نیست بگوید. برای همین در روز رستاخیز اول در پاسخ پروردگارش می‌گوید:

{ وَإِذْ قَالَ اللَّهُ يَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ أَأَنْتَ قُلْتَ لِلنَّاسِ اتَّخِذُونِي وَأُمِّيَ إِلَهَيْنِ مِنْ دُونِ اللَّهِ قَالَ سُبْحَانَكَ مَا يَكُونُ لِي أَنْ أَقُولَ مَا لَيْسَ لِي بِحَقٍّ إِنْ كُنْتُ قُلْتُهُ فَقَدْ عَلِمْتَهُ تَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِي وَلا أَعْلَمُ مَا فِي نَفْسِكَ إِنَّكَ أَنْتَ عَلامُ الْغُيُوبِ (116) مَا قُلْتُ لَهُمْ إِلا مَا أَمَرْتَنِي بِهِ أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ رَبِّي وَرَبَّكُمْ وَكُنْتُ عَلَيْهِمْ شَهِيدًا مَا دُمْتُ فِيهِمْ فَلَمَّا تَوَفَّيْتَنِي كُنْتَ أَنْتَ الرَّقِيبَ عَلَيْهِمْ وَأَنْتَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ شَهِيدٌ (117) إِنْ تُعَذِّبْهُمْ فَإِنَّهُمْ عِبَادُكَ وَإِنْ تَغْفِرْ لَهُمْ فَإِنَّكَ أَنْتَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ (118) } صدق الله العظيم [المائدة]

{ زمانى که خداوند فرمود: «اى عیسى بن مریم! آیا تو به مردم گفتى: به غیر از خدا، من و مادرم را به عنوان دو معبود بگیرید؟» [عیسى] گفت: «[خدایا!] تو پاک و منزّهى! مرا نشاید که حرف ناروایى که سزاوار من نیست بگویم. اگر چنین گفته بودم، تو آن را مى‌دانستى، تو آنچه را در دل و جان من است، مى‌دانى، امّا من از آنچه در نفس توست، بى‌خبرم. همانا، داناى تمام غیب‌ها تویى تو. (۱۱۶) من، به آنان نگفتم مگر آنچه مرا به آن فرمان دادى، که بپرستید خداوندى را که پروردگار من و پروردگار شماست و تا زمانى که در میان آنان بودم، بر آنان شاهد و ناظر بودم. پس چون مرا بازگرفتى، تو خود بر آنان مراقب بودى. و تو بر هر چیز گواهى. (۱۱۷)اگر عذابشان کنى، آنان بندگان تو هستند. و اگر آنان را بیامرزى، همانا تو خود توانمند و حکیمى.» (۱۱۸)}

در هر صورت؛ امام مهدی ناصر محمد به شیخ گرامی "الزمان القدیم" خیرمقدم می‌گوید؛ ایشان سال‌ها قبل با ما گفتگو داشت و حتی اگر خودش منکر این امر باشد ولی می‌داند که می‌خواهد باز به گفتگو با امام ناصر محمد یمانی بازگردد.پس می‌گوییم: خواهی دید که همان جوابی را به تو خواهیم داد که قبلا داده بودیم؛ بدون این که تغییری در آن داده شود؛ سخن حق تغییر نمی‌کند و حق را به تفصیل برایت بیان می‌کنیم. اگر به دنبال حق هستی و جز حق چیزی نمی‌خواهی؛ به سخن نبی الله موسی علیه الصلاة و السلام نظری بینداز:

{ حَقِيقٌ عَلَى أَنْ لا أَقُولَ عَلَى اللَّهِ إِلا الْحَقَّ }صدق الله العظيم [الأعراف:105]

{ سزاوار است که بر خدا جز حق نگویم}

آیا سخن گفتن از روی ظن و گمان درباره خداوند و از خودتان حرف دراوردن برشما حلال شده است؛ پس در این صورت هم خودتان و هم امت‌تان را گمراه می‌کنید. پس به دعوت به حکمیت بر اساس کتاب خداوند پاسخ دهید اگر راست می‌گویید وهمانند ناصر محمد یمانی که قرآن را با خود قرآن بیان می‌کند؛ شما هم برهان آشکار خود را از آیات محکم کتاب بیاورید. تفاسیر من درمورد تعداد اصحاب کهف مانند شما از خودم نیست؛ اول به مردم فتوا میدهی تعداد آنها هفت نفر است و سپس می‌گویی آنها سه برادر و دو برادر و دو برادر دیگر هستند. تفسیر تو در ادامه می‌اید:

نوشته اصلی توسط الزمان القديم :
درمورد تعداد آنها: { سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ وَيَقُولُونَ خَمْسَةٌ سَادِسُهُمْ كَلْبُهُمْ رَجْماً بِالْغَيْبِ وَيَقُولُونَ سَبْعَةٌ وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ قُل رَّبِّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاء ظَاهِراً وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَداً } آن طور که در قرآن از آنها سخن گفته شده تعداد آنها سه برادر+ دو برادر + دو برادر دیگر است و سگ‌شان یعنی تعداد آنها کههمان طور که ترتیب آنها در قرآن آمده کلا هفت نفر می‌شوند. کسی که به خوبی درمورد تعداد آنها در قرآن تعمق کند حقیقت را درمی‌یابد این از روی هوای نفس من نیست. اموری هست که برخی از آن آگاهند و بخشی را پنهان می‌کنند. اگر مقاله اما‌م‌تان را نمی خواندم در مورد مسئله تعداد آنها حرفی نمی زدم. نمی‌خواهم روی این مسئله زیاد کنکاشکنم. همان طور که قبلا گفتم اعتقاد دارم این مسئله اهمیت زیادی ندارد.

و امام مهدی ناصر محمد در پاسخت می‌گوید: سخنان تو از روی ظن و گمان است و این کسی را از حق بی‌نیاز نمی‌کند. ای مرد برهان باید برای علمای امت و عامه مسلمانان روشن باشد؛ اگر تو از راسخان در علم کتاب هستی باید با برهانی که شکی در آن راه نداشته باشد با من مجادله کنی. پس از همین کتاب آیه دیگری بیاور به شرط این که برهانت آشکار و درباره همین موضوع باشد؛ نه این که آیه‌ای را بیاوری و از خودت برایش بیانی بیاوری! دلیل گمراهی شما و امت‌تان همین است که از روی نظر شخصی و از خودتان به خدا نسبت می‌دهید؛ و به این ترتیب به گروه‌ها و احزاب مختلف تقسیم شده و هر فرقه‌ای به دانش خود خرسند است در حالی که داشته‌هایتان باطل و دروغ است ؛ مگر آن چه که از نزد خدا برایش برهانی آمده باشد نه از پیش خودتان. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{ إِنْ عِنْدَكُمْ مِنْ سُلْطانٍ بِهذا أَتَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ ما لا تَعْلَمُونَ (68) } صدق الله العظيم [يونس]

{هیچ دلیلى نزد شما بر این گفتار نیست. آیا آنچه را نمى‌دانید به خدا نسبت مى‌دهید؟}
. حال می‌گوییم: ای بنده خدا! برهان آشکار از جانب خداوند رحمان و رحیم کجاست؟ از خدا بترس و نگو:"همانا که خداوند به دشمنانش با نشان‌ها و آیات تصدیق کمک می‌کند" سبحان الله العظیم!! اما آن چه که من در کتاب خدا پیدا می‌کنم این است که او نشانه‌های تصدیق را تنها برای اثبات دعوت حق می‌فرستد نه اثبات و تصدیق دعوی باطل؛ چقدر چیزهایی را به خداوند نسبت می‌دهید که فتوایی درموردش نداده است؟ پس از امام مهدی پیروی کن تا با بیان حق قرآن مجید به راه درست هدایت شوی و با آن شما را به راه خداوند عزیز و حمید هدایت کنیم.
وسلامٌ على المرسلين والحمد لله ربّ العالمين..

أخوكم الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــ


اقتباس المشاركة: 104261 من الموضوع: ردّ الإمام المهدي إلى الزمان القديم: يا رجل تعال لكي أعلّمك عن الحكمة من عودة المسيح عيسى ابن مريم عليه الصلاة والسلام
 
بالا