• سلام دوستان سایت را می فروشم هر کسی خواست در تلگرام پیام بده
    @milad193
    ثبت نام ورود

اپلیکیشن‌هایی برای مدیریت بهتر وظایف و بهینه‌سازی زمان کار

HASNA

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
عضویت
8 June 2018
ارسال ها
3,505
امتیاز واکنش
7,036
امتیاز
270
سن
20
اگر در آخر روز کاری با این سوال مواجه شدید که این همه زمان چگونه سپری شد؟ پس شما نیز مشکل مدیریت زمان دارید. نبود سازماندهی و نظم و حواس‌پرتی‌ها مشکلات مربوط به کمبود وقت را پدید می‌آورند. احتمالا زمان ارزشمند زیادی را برای مدیریت و زمان‌بندی کارهای خود صرف می‌کنید؛ در صورتی‌که می‌توان با استفاده از ابزارهای روز و تکنولوژی مدیریت کارها را به‌طور اتوماتیک برنامه‌ریزی کرد.

برنامه‌‌‌های پیش رو ۱۷ مورد از بهترین برنامه‌های مدیریت زمان هستند؛ تا با استفاده از آن‌ها با تعویق و بی‌برنامگی خداحافظی و به کارایی سلام کنید. این برنامه‌ها همچنین به برقراری ارتباط آسان‌تر کمک خواهند کرد.

۱. Slack – پیام رسانی همزمان برای تیم‌ها
Slack ، هم‌تیمی ها را از طریق کانال‌ها، چت روم‌های اختصاصی و پیام‌های مستقیم به یکدیگر متصل می‌کند. به این صورت، به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و ذخیره سازی داده بسیار آسان می‌شود و همچنین تعدادی سرویس یکپارچه سازی نیز به همراه خود دارد تا کار روی پروژه‌ها را آسان‌تر کند. با این ابزار، ه‌راحتی با تیم خود ارتباط برقرار کنید تا اهداف فروش و کارهایی که بایستی انجام شوند را ایجاد کنید.
۲. TweetDeck – توییت های خود را مدیریت کنید
TweetDeck به کاربران این امکان را می‌دهد تا حساب توییتر خود را مدیریت کنند. می‌توانید ستون‌هایی ایجاد کنید تا منشن‌ها، دایرکت‌ها، هشتگ‌ها و توییت‌ها را از هرطرف دلخواه، دنبال کنید. همچنین می‌توانید توییت های خود را زمان‌بندی کنید تا به ترتیب دلخواه شما منتشر شوند.
3. yesWare Email Templates – ارسال ایمیل با یک کلیک
دیگر لازم نیست که یک پیام تکراری را بارها و بارها بازنویسی کنید. با این برنامه، می‌توانید ایمیل‌های خود را برای دسترسی سریع درون gmail و outlook ذخیره کنید. این الگو ها شامل مواردی از قبیل فیلدهای تکراری هستند.
. gmail-delay-send – ارسال در زمان درست
با این ابزار، ارسال ایمیل در جیمیل را زمان‌بندی کنید. حتی می‌تواند منطقه‌ی زمانی مقصد پیام شما را نیز در نظر بگیرد. این ابزار امکانی را فراهم می‌کند که هرگاه وقتتان آزاد است پیامی را بنویسید و هرگاه که زمان مناسب فرا رسید، به‌صورت خودکار آن را ارسال کنید.
۵. Focus@Will
اگر برای تمرکز در بازه زمانی خاصی دچار مشکل هستید این برنامه می‌تواند چاره‌ساز باشد. این برنامه مدیریت زمان از علوم مغزشناسی و موسیقی بهره می‌برد تا کارایی بیشتری داشته باشد. تحقیقات نشان داده که موسیقی روی مدارهای نورونی مغز در نواحی مرتبط با حافظه، تجزیه و تحلیل و خلاقیت تاثیر گذار است.
۵. Focus@Will
اگر برای تمرکز در بازه زمانی خاصی دچار مشکل هستید این برنامه می‌تواند چاره‌ساز باشد. این برنامه مدیریت زمان از علوم مغزشناسی و موسیقی بهره می‌برد تا کارایی بیشتری داشته باشد. تحقیقات نشان داده که موسیقی روی مدارهای نورونی مغز در نواحی مرتبط با حافظه، تجزیه و تحلیل و خلاقیت تاثیر گذار است.
۶. rescueTime – از بین بردن حواس پرتی‌ها
کار بیشتری انجام دهید. این برنامه به شما گزارشی دقیق و باجزئیات ارائه می‌دهد. در این گزارش وبسایت‌هایی که بیشتر از بقیه از آن‌ها بازدید می‌کنید، مشخص می‌شوند. با محدود کردن زمانی که باید صرف یک وبسایت خاص کنید زمان بیشتری بدست آورید.
۶. rescueTime – از بین بردن حواس پرتی‌ها
کار بیشتری انجام دهید. این برنامه به شما گزارشی دقیق و باجزئیات ارائه می‌دهد. در این گزارش وبسایت‌هایی که بیشتر از بقیه از آن‌ها بازدید می‌کنید، مشخص می‌شوند. با محدود کردن زمانی که باید صرف یک وبسایت خاص کنید زمان بیشتری بدست آورید.
۷. Focus Booster
این برنامه مدیریت زمان، با استفاده از تکنیک pomodoro کمک می‌کند تا از حواس‌پرتی‌های احتمالی اجتناب کنید. شما در بازه های ۲۵ دقیقه‌ای با زمانی برای استراحت بین آن‌ها کار می‌کنید. شما می‌توانید کارایی و همچنین زمان استراحت خود را در برگه های زمانی مرور کنید تا متوجه شوید که روز خود را چگونه گذرانده‌اید.
۷. Focus Booster
این برنامه مدیریت زمان، با استفاده از تکنیک pomodoro کمک می‌کند تا از حواس‌پرتی‌های احتمالی اجتناب کنید. شما در بازه های ۲۵ دقیقه‌ای با زمانی برای استراحت بین آن‌ها کار می‌کنید. شما می‌توانید کارایی و همچنین زمان استراحت خود را در برگه های زمانی مرور کنید تا متوجه شوید که روز خود را چگونه گذرانده‌اید.
۸. saneBox – inbox خود را آموزش دهید
کارمندان به‌طور متوسط ۲۸ درصد از زمان خود را صرف پردازش ایمیل‌های خود می‌کنند. به منظور جلوگیری از اتلاف وقت روی ایمیل‌های غیر ضروری، این برنامه ایمیل‌های مهم را جدا کرده و بقیه را در یک خلاصه روزانه دسته‌بندی می‌کند. از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به تعویق انداختن، آپلود خودکار ضمیمه‌ها در فضای ابری، و سازماندهی سریع ایمیل‌های بدون پاسخ را نام برد.
۹. DropBox – مدیریت آسان فایل‌ها و فولدر‌ها
این سرویس ذخیره سازی ابری، برای اسناد، فیلم‌ها، فایل‌ها، فولدرها، تصاویر و غیره ایده آل است. شما می‌توانید به آسانی یک لینک قابل اشتراک‌گذاری از پوشه ی dropbox خود، برای ارائه به همکاران، مشتریان و ... بسازید. به‌علاوه امکان دسترسی از همه‌ی دستگاه‌های خود به این فولدرها را نیز دارید.
۱۰. Evernote – ذخیره سازی متن، تصویر و فایل های ویدیوئی
Evernote به کاربران کمک می‌کند تا روی تمامی پلتفرم‌ها با برنامه‌ریزی باشند. در حال تحقیق هستید؟ با سرویس webclipper موجود در evernote می‌توانید بخش‌هایی یا تمامی یک وبسایت را ذخیره کرده و روی آن‌ها نشانه‌گذاری کنید. میانبرهای این سرویس نیز کمک می‌کند تا دسترسی سریع به محتوای پرکاربرد در حساب خود داشته باشید.
۱۱. 3۰/3۰ – برای وظایف، زمان تعیین کنید
با این برنامه، می‌توانید یک فهرست در حال گردش و اجرا از وظایف داشته باشید و مقداری از زمان را به هرکدام از آن‌ها تخصیص دهید. این برنامه چسبیده به تقویم نیست لذا اگر در جایی از برنامه عقب افتادید می‌توانید دوباره از همان نقطه کار را ادامه دهید.
۱۲. Automatic reminders for Gmail
یک یادآوری برای هر ایمیل خروجی اضافه کنید تا زمانی که می‌خواهید بدون نیاز به نوشتن مورد اضافه، یادآوری را ببینید. بهترین قسمت این موضوع کجاست؟ یادآوری‌ها روی صفحه و در بالای inbox شما ظاهر می‌شوند.
۱۴. WunderList
واندرلیست یک فهرست to-do و مدیریت وظیفه همزمان است. این برنامه امکانی را فراهم می‌سازد تا فهرست تکالیف خود را ذخیره، نگهداری و تکمیل کنید. سپس می‌توانید آن‌را برای بقیه به اشتراک بگذارید و خود به تنهایی روی آن کار کنید. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت زمان برای سازمان دادن وظایف در زندگی کاری و شخصی است.
۱۵. Giphy - انیمیشن های گرافیکی که به‌جای شما توضیح می‌دهند
این برنامه مدیریت زمان کمک می‌کند تا از محدوده پیام رسانی ایمیل معمولی و استاندارد خارج شده و توجه بیشتری جلب کنید. با این برنامه به‌جای انبوه ایمیل‌های تکراری، یک Gif تکرارشونده بفرستید
۱۶. Skitch
با skitch المان‌های گرافیکی برای ایمیل‌ها، پروپوزال‌ها و ارائه‌ها بسازید. منظورتان را ظرف چند ثانیه با افزودن پیکان، جعبه و نشان‌هایی از این قبیل به یک تصویر نشان دهید. در این سرویس، می‌توانید screenshot بگیرید، از یک بوم خالی استفاده کنید یا فایل‌های خود را از کامپیوتر آپلود کنید.
۱۷. LiceLap
احتیاج دارید تا نکته‌ای را به‌صورت بصری نشان دهید؟ این برنامه قسمتی از دسکتاپ شما را ضبط کرده و آن را به یک فایل gif تبدیل می‌کند. می‌توان از آن برای نمایش مزایای محصولتان و مشکلات به کاربران استفاده کنید.
 

کسانی که این موضوع را خوانده اند (تعداد: 0) مشاهده جزئیات

کسانی که در حال مشاهده موضوع هستند (تعداد: 1, کاربران: 0, مهمانان: 1)

بالا